Gratis Fragt til Pakkeshop fra 249.-

Hurtig levering - 2-4 hverdage

Din Kurv

Din kurv er tom

HANDELSBETINGELSER – GÆLDENDE FRA 01. APRIL 2023  

Virksomhedsoplysninger 

Drives af: Fiora.dk ApS
Etableret: 30-03-2023 CVR. nr.: 33750382

Adresse: Nørregade 44, 1.4.

Postnummer, By: 7400, Herning

Telefon: +45 26809981
E-mail: info@fiora.dk

 

Lager - og returadresse: 

Adresse: Nørregade 44, 1.4.

Postnummer, By: 7400, Herning

 

Afgivelse af en ordre 

Betaling:

www.fiora.dk er der disse følgende betalings muligheder: 
Dankort, MasterCard, MobilePay.
 
Der vil ikke blive pålagt nogle gebyrer på betalingskortet. I takt med at betalingen gennemføres, vil dine betalingsoplysninger blive gemt indtil de enkelte betalingstransaktioner er gået igennem. 
 

Dine betalings og kort oplysninger gemmes hos Fiora’s valgte PCI (Payment Card Industry - Data Security Standard) certificerede samarbejdspartner. Oplysningerne opbevares derfor i et sikkert PCI-certificeret miljø, som lever op til internationale sikkerhedsstandarder, indtil betalingstransaktionerne er gennemført. Når du anvender et betalingskort på Fiora.dk, er det kun vores - Fiora’s PCI certificerede samarbejdspartner – og ikke Fiora – som får adgang til dine kort oplysninger. Behandling af dine kortoplysninger er derfor alene en sag mellem dig og vores’ PCI certificerede samarbejdspartner, selvom det sker, mens du benytter www.fiora.dk 

Vi trækker først pengene fra din konto, når vi afsendt din ordre til din adresse eller pakkeshop. 

Levering 

Vi tilbyder disse leverandører: PostNord, DAO & GLS. 

Vi leverer din ordre gratis, ved ordrebeløb over 249.-

Vi har fast lav pris på 39.- til Privat levering.  

Den forventede leveringstid kan være varierende i belastende tidsmæssige perioder (Cyber monday, Black Friday, Jul). Du kan altid se den forventede leveringstid under "Levering" ved den valgte vare. Der vil som udgangspunkt gå mellem 2 og 5 hverdage. Hvis varen ikke er blevet leveret i enten privat regi eller i en postbox/posthus/udleveringssted vil vi råde dig til at skrive en mail til os på info@fiora.dk - med ordre nummer så vi kan identificere pakken. Bemærk at der kan gå op til 24 timer før du får en tilbagemelding på e-mail. Vi bestræber os dog på, at svare så hurtigt som muligt.  

Vi leverer kun i Danmark - ikke Grønland eller Færøerne.  

Fortrydelsesret  

Som forbruger har du 31 dages returret, når du handler hos os.  

Fortrydelsesfristen udløber 31 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. 
 
Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 31 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del. 

Fristen indebærer, at du har 31 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@fiora.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. 

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. 

Gratis ombytning af en vare.

Falder varen ikke i din smag, og vil du enten have byttet den til en anden størrelse, farve eller et helt andet produkt. Så gør vi det gratis på første forsendelse indenfor 31 dage. Der kan derfor ikke blive ombyttet varer mere end én gang pr. ordrenummer. Er der en difference for den nye vare i en anden produktkategori, vil der dernæst blive trukket eller tilbagebetalt differencen på efterkrav. Det sker først, når vi har modtaget varen. Du skal som udgangspunkt forvente en tilbagebetaling i form af 2-4 bankdage. Vi håber selvfølgelig, at det går hurtigere. Men da det er en banktransaktion har vi desværre ingen indflydelse. 

Vil du derimod returnere din ombyttede vare, vil du selv skulle hæfte for dette. Da vi tilbyder fri levering og gratis ombytning, kan vi desværre ikke tilbyde denne service endnu engang. 

Fortrydelse af en del af købet 

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. 

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. 

Returnering 

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. 

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. 
 
Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 49,00 kroner. 

Vælger du at returnere en pakke, hvor du har benyttet fri fragt og gratis ombytning - vil vi i dette tilfælde kræve fragtomkostningerne tilbage for den gratis ombytning. Det beløb kan ikke fastsættes, da vores fragtløsninger er variable. Yderligere dokumentation for køb af fragt kan videresendes til dig som kunde - såfremt det ønskes. Dog forventes det, at fragtomkostningerne maksimalt vil være 49,00.- kr. Beløbet vil blive krediteret den refusion, som du modtager i tilbagebetaling. 

Varens stand, når du sender den retur 

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. 

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. 

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen 

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. 

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. 

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den. 

Varen sendes til vores lager: 

Adresse: Nørregade 44, 1.4 

Postnummer, By: 7400 Herning 

Danmark 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. 

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale - skriv til os på info@fiora.dk 

Reklamationsret 

Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb. 

Når du handler på Fiora.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, hvis der er mangler ved din vare. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 

Der er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden dårlig håndtering / adfærd. 
 
Hvordan reklamerer jeg?  
 
Ønsker du at reklamere over et produkt, skal du kontakte email info@fiora.dk.  Send os gerne et billede af produktet sammen med en kort beskrivelse af fejlen. Bliver din reklamation godkendt, så sender vi dig et returlabel, så du kan returnere produktet uden omkostninger for dig. 
 
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 
 
 

Varen sendes til: 

Fiora 
Adresse: Nørregade 44, 1.4 
Postnummer, By: 7400 Herning

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os 

Når du skal til at returnere en vare skal du oplyse os om hvad problemet er. Gerne så detaljeret som muligt. 

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. 

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 

Klageadgang 

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice – email info@fiora.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. 

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.naevneneshus.dk 

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse hej@fiora.dk

Samtykke til markedsføring   

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev, giver du automatisk samtykke herunder til at modtage markedsførings relateret post til din navngivende indbakke. Skulle du fortryde din tilmeldelse, kan dette gøres i bunden af din mail i form at “Ophør Nyhedsbrev” eller sendes os en email på email ??? hvor du adresserer, at du ikke længere er interesseret i at modtage nyhedsbreve. Dertil sletter vi dine informationer, og du vil ikke længere modtage vores nyhedsbreve om konkrete deals, nye varer, kampagner, rabatkoder og andet.